Фізична культура

 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Навчальна програма з дисципліни «Фізичне виховання» складена у відповідності з освітньо-професійною програмою підготовки фахових молодших бакалаврів«  Зварювальне виробництво» для студентів спеціальності  131  « Прикладна механіка».

Мета вивчення дисципліни –збереження і зміцнення здоров’я, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості.

Завдання дисципліни– формування в здобувачів освіти бази знань, уміньі навичок.Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденні. Розширення функціональних можливостей організму через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей. Зміцнення і збереження здоров’я, удосконалення будови тіла та формування постави, розвиток різних типів вольових зусиль.Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами.

Основними формами вивчення цієї дисципліни є практичні заняття, а також деякі теми винесено на самостійне опрацювання студентами,

Курс «фізичне виховання» охоплює 5 змістових модулів, перелік яких наведено у тематичному плані. Предметом вивчення є загальні закономірності управління процесом фізичного виховання студента.Підсумковий контроль знань проводять у формі заліку. Структура програми чітка, послідовна і прозора.

Формами перевірки теоретичних знань можуть бути:

·        Усні відповіді за певною темою;

Перевірка набутих навичок може здійснюватися у процесі:

·        Виконання  фізичних вправ різних рівнів складності;

·        Поточний облік засвоєння матеріалу

·        Індивідуальна перевірка підготовленості

·        Виконання окремих фізичних вправ під час організованих спортивних змагань

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен сформувати такі програмні компетентності:

 

1)    Загальні компетентності:

¾   Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 3

¾   Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК 1

 

2)    Спеціальні (фахові) компетентності:

Програмні результати навчання:

¾   Застосовуватинабутізнання з технічних та природничих наук для вирішеннязавданьгалузевогомашинобудування.


Очікувані результати навчання після завершення вивчення дисципліни:

-       студент повинен знати:  які є форми та види фізичного виховання, вікові особливості фізичного виховання, індивідуальні особливості фізичних вправ. Називає загальні характеристики спортивних ігор та легкої атлетики.

-       студент повинен уміти: виконувати фізичні вправи різного направлення та складності, уміти здійснювати самоконтроль.



Тематичний план до навчальної програми предмета

Фізична культура

Освітньо-професійний ступень-  фаховий молодший бакалавр

ГМ

№ п/п

Найменування

розділів

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

лекції

практичні

лабораторні

семінар

КР, ККР,ОКР

Всього

ауд.

годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Розділ 1

2

16

-

-

-

-

-

18

2.

Розділ 2

-

14

-

-

-

-

-

14

Всього за

І семестр

2

30

-

-

 

-

-

32

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль)

залік

3.

Розділ 3

-

18

-

-

-

-

 

18

4.

Розділ 4

-

30

-

-

 

-

 

30

5.

Розділ 5

2

22

-

-

-

-

 

24

Всього за

ІІ семестр

2

70

-

-

-

-

 

72

Всього за I-IIсеместр

4

100

 

 

 

 

 

104

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль)

залік

6.

Розділ 6

2

30

-

-

-

-

-

32

7.

Розділ 7

-

20

 

 

 

 

 

20

   Всього    за                      III семестр

2

50

 

 

 

 

 

52

8.

Розділ 8

 

14

-

-

-

-

 

14

9.

Розділ  9

 

20

-

-

-

-

 

20

10.

Розділ 10

2

20

-

-

-

-

 

22

Всього за IV семестр

2

54

-

-

-

-

-

56

Всього за III-IVcеместр

4

104

 

 

 

 

 

106

Всього за I-IIкурс

8

202

 

 

 

 

 

210

  

Тематичний план до навчальної програми предмета

Фізична культура

Освітньо-професійний ступень-  фаховий молодший бакалавр

ПМ / МХ

№ п/п

Найменування

розділів

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

лекції

практичні

лабораторні

семінар

КР, ККР,ОКР

Всього

ауд.

годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Розділ 1

2

18

-

-

-

-

-

20

2.

Розділ 2

-

14

-

-

-

-

-

14

Всього за

І семестр

2

32

-

-

 

-

-

34

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль)

залік

3.

Розділ 3

-

18

-

-

-

-

 

18

4.

Розділ 4

-

28

-

-

 

-

 

28

5.

Розділ 5

2

22

-

-

-

-

 

24

Всього за

ІІ семестр

2

68

-

-

-

-

 

70

Всього за I-IIсеместр

4

100

 

 

 

 

 

104

Форма підсумкового контролю (семестровий контроль)

залік

6.

Розділ 6

2

30

-

-

-

-

-

32

7.

Розділ 7

-

20

 

 

 

 

 

20

   Всього    за                      III семестр

2

50

 

 

 

 

 

52

8.

Розділ 8

 

14

-

-

-

-

 

14

9.

Розділ  9

 

20

-

-

-

-

 

20

10.

Розділ 10

4

16

-

-

-

-

 

20

Всього за IV семестр

4

50

-

-

-

-

-

54

Всього за III-IVcеместр

4

100

 

 

 

 

 

106

Всього за I-IIкурс

8

202

 

 

 

 

 

210


    КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ


                  Загальні критерії оцінювання результатів навчання

 

Засвоєння техніки виконання фізичних вправ, виконання навчального нормативу, виконання навчальних завдань під час проведення заняття, засвоєння теоретичних знань.

 

 Критерії оцінювання результатів навчаннястудентів для практичних робіт

 

Рівень підготовленості студента оцінюється за чотирибальною системою:  «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно». Шкала та критерії оцінювання результатів навчання для практичних робіт наведено у таблиці …..

 

 

Шкала та критерії оцінювання знань і вмінь студентів для практичних робіт


Рівень навчальних досягнень студентів

Характеристика навчальних досягнень студентів

1

2

IVрівень – високий «відмінно»

Вправи виконано технічно правильно, впевнено.

ІІІ рівень – достатній «добре»

-       Вправи виконані технічно правильно але не впевнено.

ІІ рівень – середній «задовільно»

-       Вправи виконано правильно але з напругою , допущені незначні помилки.

І рівень – початковий «незадовільно»

-       Вправи виконано з грубими технічними помилками, не якісно.


Коментарі